Antvorskov Kirke

Kirken er almindeligvis åben hverdage fra kl. 9 - 13. Mandag kl. 9-12. Onsdag kl. 12-17. Fredag kl. 9-12. Her kan du finde salmer og tekster til daglig andagt hjemme. Hør en salme her. Hør dagens ord her. Læs en bibeltekst her. Læs en prædiken eller refleksion fra en af kirkens præster her. Refleksion over tålmodighed her. Reflektioner over stort og småt her. 19 søndag i trinitatis her. 8 søndag i trinitatis her. 1 søndag i trinitatis her. 4 søndag i advent her. Torsdag, d. 19. januar. Men vi er også å.

OVERVIEW

The web page antvorskovkirke.dk presently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have inspected seven pages inside the web site antvorskovkirke.dk and found two websites linking to antvorskovkirke.dk. There are one mass network accounts possessed by this website.

ANTVORSKOVKIRKE.DK TRAFFIC

The web page antvorskovkirke.dk is seeing fluctuating amounts of traffic through the year.
Traffic for antvorskovkirke.dk

Traffic ranking (by month) for antvorskovkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for antvorskovkirke.dk

LINKS TO DOMAIN

Bedemand Willers Tryghed og god service - Miljøvenlige produkter til begravelse eller bisættelse i Slagelse - Fuglebjerg - Kalundborg - Holbæk - Næstved - Høng - Gørlev og Sorø og Ringsted Bæredygtighed er vigtigt på den sidste rejse.

9742; 61 28 03 85. Når du har mistet en du holder af, har du brug for en der kan tage overblikket og bevare det under hele forløbet. Vores opgave er at tage hånd om alle opgaver. I forbindelse med begravelse eller bisættelse. Vores bedemand hjælper med begravelse og bisættelse i Slagelse. Du kan trygt overlade ansvaret til os.

WHAT DOES ANTVORSKOVKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of antvorskovkirke.dk Mobile Screenshot of antvorskovkirke.dk Tablet Screenshot of antvorskovkirke.dk

ANTVORSKOVKIRKE.DK SERVER

Our parsers revealed that a single root page on antvorskovkirke.dk took seven hundred and fifty milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
91.223.235.197

We caught that antvorskovkirke.dk is using the Apache os.

Antvorskov Kirke

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Kirken er almindeligvis åben hverdage fra kl." We saw that the web site also stated " Her kan du finde salmer og tekster til daglig andagt hjemme." It also said " Læs en prædiken eller refleksion fra en af kirkens præster her. Reflektioner over stort og småt her. 19 søndag i trinitatis her. 8 søndag i trinitatis her. 1 søndag i trinitatis her. 4 søndag i advent her. Men vi er også å."

SEEK SUBSEQUENT BUSINESSES

De Brouwer Deurne

Euer, Power Buam! Van de PRINS geen kwaad.

Restaurant Clouds Lekker fretten in Deurne

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pulvinar nibh purus, eget convallis erat efficitur eget. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pulvinar nibh purus, eget convallis erat efficitur eget. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pulvinar nibh purus, eget convallis erat efficitur eget. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pulvinar nibh purus, eget convallis erat efficitur eget.

Fusia - Restaurant Fusia

Gesloten met uitzondering van feestdagen. Restaurant Fusia tijdens de feestdagen. Restaurant Fusia is vanaf heden geopend! Like ons op Facebook. Welkom bij Restaurant Fusia uw sushi-, frituur- en grillgerecht specialiteiten restaurant en Take away van Deurne en omstreken. Fusia is de naam van ons restaurant gevestigd aan de Stationsstraat 76 te Deurne. Reserveren is telefonisch mogelijk via 0493-843718.

Bouwbedrijf De Zeewering

Start nieuwbouw bedrijfspand Comint medio oktober.